Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą, we wspomaganiu ich rozwoju motorycznego w połączeniu z integracją sensoryczną. Prowadzi terapię zespołów bólowych kręgosłupa.
Wykształcenie :
- Uniwersytet Medyczny w Poznaniu kierunek: Fizjoterapia – studia uzupełniające magisterskie,
- Fizjoterapia – studia licencjackie,
- Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy -kierunek Integracja Sensoryczna Diagnoza i Terapia,
- ukończone przygotowanie pedagogiczne.
Odbyte kursy :
-Certyfikowany dogoterapeuta z uprawnieniami do prowadzenia zajęć dogoterapii/kynoterapii jako metody terapeutycznej,
-Szkolenie z zakresu podstaw masażu i terapii ostrych stanów przeciążeniowych (terapia rozluźniania mięśniowo-powięziowego)
Oferta terapii:
-fizjoterapia dzieci i młodzieży,
-konsultacje rozwoju starszego dziecka,
-masaż dziecka z instruktażem dla rodzica,
-zajęcia dogoterapii – indywidualne i grupowe,
-gimnastyka korekcyjna indywidualna i grupowa,
-terapia i diagnoza integracji sensorycznej,
– terapia dolegliwości bólowych kręgosłupa, zajęcia indywidualne oraz grupowe w ramach zajęć „ ZDROWY KRĘGOSŁUP”
-masaż klasyczny, sportowy, relaksacyjny.
DOGOTERAPIA ORAZ ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA DZIECI I GRUP ZORGANIZOWANYCH
Celem Dogoterapii jest prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych z udziałem psa terapeuty. Jest to metoda wspomagająca długotrwałe procesy leczenia. Poprzez zabawę, spotkania z psem wspomagamy aktywność ruchową, koordynację wzrokowo- ruchową i równowagę .
Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Dogoterapia jest zalecana w przypadku dzieci z różnego typu trudnościami poznawczymi lub ruchowymi. Zajęcia są też urozmaiceniem zajęć dydaktycznych dzieci zdrowych.
Cele dogoterapii :
– rozwijanie mowy i wzbogacanie słownika,
– rozwijanie funkcji poznawczych,
– ćwiczenia koncentracji, koordynacji ruchów, orientacji w przestrzeni,
– stymulowanie zmysłów,
– rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego,
– przełamanie lęku i redukcja stresu,
– budowanie więzi emocjonalnych,
– motywacja i mobilizacja do podejmowania działania.